Wednesday, December 1, 2010

hal budak2..haha

ermm arini rmai dtg umah ak..
biase la tu pjumpaan fmly la kate kan..
mcm2 mkanan ade..
adush!
gmok la aku..hukhu..
erm ade cte best nip..
antare rmai2 ank sdare aku tu ade la yg chomel ni tanye..

bdk kcik: mak lang tdow mana mlm ni?
aku     : mak lang tdo kat bilek tu laa..
bdk kcik: sorg2 ke??mane pak lang?
aku :    pak lang??haa mane ade..maklang x kawen lg laa..
bdk kcik : eh knp pnggil mak lang.."mak' tu kan utk org tua?
aku : (ak speechless..xtaw nk ckp ape..rse dlm ati nk tampa je mlot bdk ni..hakha..tapi xpe la bdk kcik kan..)


erm,pastu kteorg mkan2..adush sdpnye msakan kmpg..da lame xmkn..
mkn ramai2..aduhh lg la mriah..
ermm,.,lastly nk ckap
hargai ttamu korg..even pnat fler nk lyn..ttamu aku untk arini 20 org..wah!
best!
mcm psar mal..hahaahaa...

No comments:

Post a Comment